onsdag 15 oktober 2008

Virkade flaskdekorationer

Det började med att jag tänkte virka en drake till min syster när hon fyllde år men jag tyckte att det skulle bli lite fjuttigt. Funderade lite och kom på att jag kunde ge henne en flaska vi med, men jag tyckte inte riktigt att de här presenterna gick ihop. Då slog det mig att jag kunde ju göra en flaskdekoration. Så det gjorde jag och hon blev jätte glad.

Sen blev det dags för inflyttningsfest hos min mans syster. Jag hade då tänkt att köpa blommor och göra en flaskdekoration av men så blev min dotter sjuk. Hon vägrade att släppa mig ur sikte så det blev inte handlat några blommor och min man visste inte vilka blommor jag ville ha eller behövde. Då kom jag på åter igen att jag kunde virka en flaskdekoration, och så fick det bli.

Inga kommentarer: